Türkiye’de Reklam ve Pazarlama Şirketi Açın
Türkiye’de şirket kurmanın birçok avantajı vardır, bunların arasında Avrupa’nın en büyük tüketici pazarlarından biri ve Asya ve Avrupa bölgelerindeki en önemli tarım ürünleri üreticilerinden biri olma gerçeği de vardır. Türk şirketleri , mallarını veya hizmetlerini tanıtmak için hizmet veya pazarlama ve reklamcılık işletmelerine başvurmak zorundadır , bu nedenle bu sektör son birkaç yılda önemli ölçüde büyümüştür.
Türkiye’de reklam ve pazarlama şirketleri kurmak isteyen yabancı yatırımcılar, yakın zamanda değiştirilen Reklamcılık Yasası kapsamında getirilen gerekliliklere uymak zorundadır . Bu yasa hakkında bilgi almak için Türkiye’deki şirket kuruluş acentelerimize güvenebilirsiniz .
- Türkiye’de bir reklam ajansı için kayıt prosedürü
- Türkiye’de pazarlama ve reklam ajanslarına uygulanan düzenlemeler
Türkiye’de bir reklam ajansı için kayıt prosedürü
Reklam ve pazarlama işletmesinin kurulması, mevcut işletmelerden birinin Türk Ticaret Siciline düzenli olarak kaydedilmesi anlamına gelir .
Bu adım tamamlandıktan sonra şirket sunacağı hizmetleri tanımlamalıdır. Bunlar, Türkiye’deki reklam ve pazarlama sektörünün ana düzenleyici kurumu olan Reklam Kurulu’na onay için sunulmalıdır .
Yabancı girişimciler , Şirketler Sicil Müdürlüğü’nde bir reklam ve pazarlama ajansının kuruluş prosedürleri için Türkiye’deki şirket kuruluş danışmanlarımıza güvenebilirler .
Türkiye’de pazarlama ve reklam ajanslarına uygulanan düzenlemeler
Daha önce de belirtildiği gibi, Reklamcılık Yasası yakın zamanda değiştirildi ve bu, reklam ve pazarlama hizmetleri sunan Türk şirketlerinin uyması gereken yeni düzenlemeler anlamına geliyor . Bunlar şunları gerektirir:
- – yürüttükleri reklamların ve pazarlama faaliyetlerinin rahatsız edici olmamasını sağlamak;
- – Reklamlar, tanıttıkları ürün veya hizmetler hakkında doğru bilgiler sunmalıdır;
- – billboardlar aracılığıyla binalara yerleştirilen reklamlar için belediyeden özel izin alınması gerekir;
- – Şirketler ayrıca sosyal medya kanalları ve web siteleri gibi çevrimiçi araçlar aracılığıyla da hizmetlerini sunabilirler.
2018 yılında Reklam Kurulu’nun gıda ürünlerinin reklamlarına ilişkin yeni düzenlemeler getirdiğini belirtmek gerekir .
Reklam ve pazarlama ajansı kurma konusunda yardıma ihtiyacınız varsa lütfen Türkiye’deki şirket kuruluş temsilcilerimizle iletişime geçin .